Zdravstveni administrator

Administrator na recepciji s stranko.

Kaj delavec običajno dela:

  • opravlja administrativna in uradniška dela za oskrbo pacientov;
  • vodi čakalne liste in skrbi za naročanje pacientov, usmerja paciente na klinike;
  • sprejema paciente in vpiše njihove podatke v kartoteke; 
  • po potrebi uredi prevoz z reševalnim vozilom;
  • izdaja račune samoplačnikom, vodi blagajno, evidentira račune, obračunava zdravstvene storitve in obračunava zdravstveni material;
  • po nareku zdravnika napiše zdravniški izvid ter določi diagnostične in klinične kode;
  • beleži število prostih bolniških postelj in trajanje zdravljenja;
  • sprejema in preusmerja telefonske klice, elektronsko pošto in pošto; 
  • vodi administrativna dela za medicinske sestre in osebje svojega oddelka.
     

Osebnostne lastnosti:

Je prilagodljiv in iznajdljiv, kajti zgodi se, da mora delo opraviti kljub okvari pripomočkov ali velikemu številu pacientov. Je metodičen in dobro organiziran. Pri delu z zaskrbljenimi pacienti ali njihovimi sorodniki je prijazen, ustrežljiv, takten in pomirjajoč.
Njegovo izražanje naj bi bilo jasno in razločno, kar je zlasti pomembno pri komuniciranju, usmerjanju strank ter sprejemu in posredovanju telefonskih razgovorov.
Je samoiniciativen, pripravljen pomagati, komunikativen in okreten. 
 

Pogoji dela:

Delo poteka v zaprtem prostoru, v pisarni, na oddelku ali v recepciji, kjer se je marsikdaj težko izogniti večjemu hrupu ali prepihu. Delo je pretežno sedeče. Naporno je za oči, ker pretežni del delovnega časa strmi v zaslon. Delavnik je dvoizmenski v zdravstvenih domovih, v bolnišnicah, predvsem na urgentnih oddelkih delo poteka v več izmenah.
Da se delavcu ne bi poslabšal vid zaradi dela z osebnim računalnikom, lahko uporablja zaščitni filter pred zaslonom ali pa zatemnjena zaščitna očala. Srečuje se z različnimi pacienti, kjer se lahko tudi okuži, zato mora uporabljati osebna zaščitna sredstva in skrbeti za higieno rok in delovnih površin.
 

Delovni pripomočki:

Za svoje delo potrebuje osebni računalnik, telefon, fotokopirni stroj, kalkulator, druge elektronske medije. Pri delu uporablja tudi običajne pisarniške potrebščine: papir, svinčnike, škarje, kartuše za fotokopirne stroje in tiskalnik.

Prikaz let po zaključeni osnovni šoli, do največ 10 let izobraževanja.

Dolžina izobraževanja znaša 3 leta.

Znanja in kompetence:

  • Ima srednjo poklicno ali srednjo strokovno izobrazbo administrativne ali zdravstvene smeri.
  • Zna delati z računalnikom in obvlada ustrezne programe, ki so na voljo. 
  • Ker vodi statistične podatke, zna delati s številkami.
Administrator za pisalno mizo.
Izobraževalne institucije
Šole, ki izobražujejo za poklic:

Sorodni poklici: